Technical Support Specialist - L1 Agent with French
about-project :
- The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client’s technical products or services by answering questions and solving problems involved in their use.
responsibilities :
- Provide technical assistance via telephone, e-mail, chat.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Ensuring high quality of customer service.
- Identify emerging technical issues, collaborating with Level 2 support.
requirements-expected :
- B2/C1 language skills level for French and B2 language skills level for English.
- Good use of PC and basic knowledge of networking technologies.
- Customer orientation and attention to detail.
- High problem-solving capacity.
- Excellent communication skills.
- Previous experience in customer service will be considered a plus.
offered :
- Employment Contract.
- Working time: 9am -18am | Mon – Fri. one week in a month from 14 pm to 22pm.
- Full-time employment. .
- Medical services.
- Private medical care.
- Group insurance program, sports and leisure program.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę