Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu / Recepcji
Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu / Recepcji
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (bieżąca obsługa recepcji, opieka nad biurem).
- Zarządzanie obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, archiwizacja umów i innych dokumentów Spółki.
- Zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Przyjmowanie gości i obsługa spotkań biznesowych.
- Nadzór i obsługa floty samochodowej.
- Bieżąca obsługa spraw zleconych przez Zarząd i Dyrektorów.
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz inicjatywa w działaniu.
To oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Stabilne zatrudnienie w organizacji.
- Przyjazną atmosferę.
- Szkolenia wdrażające.
- Motywacyjny system wynagrodzeń oparty o udział w zysku.
- Możliwości rozwoju, samorealizacji oraz awansu wewnętrznego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk Aplikuj.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę