Stażysta/-ka w zespole Social Media (f/m/d)
BURDA MEDIA | Dodano: 29. 9. 2023
Social Media Manager @ Tivix Europe Sp. z o.o.
Tivix Europe Sp. z o.o. | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Net Developer (Remote)
Social Discovery Group | Dodano: 29. 9. 2023
Staż – obszar CSR (Corporate Social Responsibility)
Albéa Poland Sp. z o.o. | Dodano: 29. 9. 2023
Accounting Manager
Warner Media, LLC. | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Internal Control Specialist - Environmental, Social and Governance (ESG) Reporting
ACCA Consulting | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Cloud Engineer
Warner Media, LLC. | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Reporting Developer
Warner Media, LLC. | Dodano: 29. 9. 2023
Specjalista ds. wdrożeń (SQL)
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Administrator sprzętu i sieci
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer (with German)
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Backend Developer ( Helthjem)
Schibsted Media Group | Dodano: 29. 9. 2023
Accounting Manager, EMEA Networks
Warner Media, LLC. | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer (with German)
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Senior Java Developer (with German)
Power Media | Dodano: 29. 9. 2023
Duński - bez angielskiego
Personnel and Media Solutions | Dodano: 29. 9. 2023
Junior Account Executive/Account Executive
Alert Media Communications | Dodano: 29. 9. 2023
Praca: Specjalista ds. Social Media - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. Social Media?
Dla zawodu "Specjalista ds. Social Media" możesz obecnie znaleźć 1 127 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. Social Media?
Specjalista ds. Social Media to osoba zajmująca się tworzeniem i zarządzaniem treściami publikowanymi na różnych platformach społecznościowych. Osoba ta będzie zajmować się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, w tym tworzeniem i edytowaniem treści, monitorowaniem i raportowaniem wyników, budowaniem relacji z klientami i współpracą z innymi działami. Specjalista ds. Social Media powinien posiadać doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych, a także zrozumienie zasad współczesnego marketingu internetowego.