Obsługa klienta
Centrum Zatrudnienia WorkGroup
Bankier ds. Kluczowego Klienta kompleksowa obsługa Klienta Personal Banking - Koszalin
Alior Bank SA
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Starszy Bankier Klienta obsługa klienta indywidualnego - sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych - Świdnica
Alior Bank SA
Starszy Bankier Klienta obsługa klienta indywidualnego - sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych - Wałbrzych
Alior Bank SA
Specjalista działu ds. obsługi klienta
Art Open Sp. z o.o.
Obsługa klienta w schronisku górskim - praca stała.
Centrum Zatrudnienia WorkGroup
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Unique People Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
HAYS POLAND Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Randstad Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix CVG International sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix CVG International sp. z o.o.
Telefoniczna Obsługa Klienta z językiem angielskim
ATERIMA EUROPE SP. Z O.O. SP. K.
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 11 803 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.