Specjalista ds. Obsługi Klienta
My Murapol
Specjalista ds. Obsługi Klienta biznesowego
HTH Recruitment
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim
HTH Recruitment
Specjalista ds. obsługi klienta z j. bułgarskim i angielskim
LeasingTeam Group
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
MCKAPKA sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. bułgarskim i angielskim
LeasingTeam Group
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Młodszy specjalista działu obsługi klienta
LeasingTeam Group
Specjalista ds. Obsługi Szkód
GRUPA PZU
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
ARTEK OPAKOWANIA sp. z o.o.
Młodszy specjalista w dziale obsługi klienta
LeasingTeam Group
Specjalista ds. obsługi należności
Gi Group Poland S.A.
Specjalista obsługi Klienta w dziale e-commerce
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Terenowy Opiekun Klienta ds. Obsługi Posprzedażnej
Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o.
Główny specjalista ds. ochrony środowiska w Dziale Obsługi Gospodarczej i Technicznej
Centrum Nauki Kopernik
Konsultant obsługi klienta ze znajomością języka bułgarskiego
LeasingTeam Group
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Limanowa
ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 10 000 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.