Szef Zmiany w Recepcji
Novotel i ibis Kraków Centrum
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI
Jeśli- Czujesz się kimś wyjątkowym
- Dzielisz naszą pasję gościnności
- Nie ustajesz w swoim rozwoju
- Masz odwagę pójść dalej
- Czujesz w sobie ducha zdobywcy
- Jesteś innowacyjny
- Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą
TWOJA MISJA
- Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
- Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
- Szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
- Przestrzeganie standardów marki
NASZE OCZEKIWANIA
- Doświadczenie w pracy w recepcji hotelowej,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane wykształcenie w obszarze hotelarstwa/turystyki,
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
- Umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
JAK O CIEBIE ZADBAMY
- Zapewnimy pracę w profesjonalnym zespole w prestiżowym hotelu
- Umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce oraz możliwość międzynarodowej kariery w grupie Accor
- Zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Zapewnimy unikalne środowisko pracy i zdobycie cennego doświadczenia
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę