Strategy Planner
Strategy Planner
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie strategii marek oraz komunikacji,
- codzienna praca strategiczna z klientami agencji przy realizacji kampanii i działań niestandardowych,
- tworzenie briefów komunikacyjnych,
- rekomendowanie klientom rozwiązań komunikacyjnych (definiowanie insightów, contentu i touchpointów komunikacyjnych),
- bliska współpraca z działem Kreacji nad tworzeniem idei i konceptów kreatywnych,
- przygotowywanie researchów oraz analiz,
- aktywny udział w procesach New Business,
- dzielenie się wiedzą na temat aktualnych trendów, praktyczne wykorzystywanie jej w przygotowywaniu pomysłów na komunikację i aktywację marek.
Nasze wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Strategy Planner w agencji komunikacyjnej lub domu mediowym,
- pasja do tego, co robisz,
- zainteresowanie komunikacją, marketingiem i big data, wykraczające poza obowiązki zawodowe,
- wiedza na temat marketingu opartego na danych,
- wiedza na temat aktualnych trendów oraz umiejętności wykorzystania jej w praktyce,
- doświadczenie w inspirowaniu kreatywnych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- znajomość szerszego kontekstu strategicznego (pozycjonowanie marki, strategie komunikacji, rozwijanie Big Idea itp.),
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (przygotowywanie i prowadzenie prezentacji).
To oferujemy
- pracę w stabilnej agencji marketingu zintegrowanego,
- wdrożenie w obowiązki pod naszym okiem (pierwsze 3 miesiące będziesz pracować hybrydowo z naszego biura w Warszawie),
- elastyczne podejście do HO – to Ty wybierasz, czy wolisz pracować z domu czy z biura,
- projekty dla rozpoznawalnych marek,
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego,
- możliwość rozwoju – udział w szkoleniach i konferencjach,
- eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.
Do naszego zespołu Strategii szukamy Strategy Plannera (Regular). Kogoś, kto lubi cyfry i jednocześnie rozumie, że stoją za nimi nie tylko statystyki, lecz także dane jakościowe. Szukamy analityka, ale takiego, który swoją wiedzę przełoży zarówno na strategię marki, jak i na strategię komunikacji. Strategię wychodzącą z cyfr, ale będącą odpowiedzią na potrzebę marki, która chce jak najefektywniej trafić do swoich odbiorców. Osoby, która pasjonuje się drugim człowiekiem, trendami i nowinkami technologicznymi, a zdobytą wiedzę i spostrzeżenia przekuwa w inspirujące insighty.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę