Starszy specjalista wsparcia IT
responsibilities :
- Wsparcie w diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu zgłoszeń od użytkowników,
- Przygotowywanie komputerów i innych urządzeń końcowych do pracy,
- Nadzorowanie poprawnej pracy urządzeń końcowych,
- Utrzymywanie aktualnej bazy sprzętu, aplikacji , incydentów oraz wiedzy,
- Przygotowywanie instrukcji dla użytkowników systemów IT,
- Nadzór nad kontaktami z autoryzowanymi serwisami sprzętu,
- Raportowanie do kierownika zespołu ServiceDesk.
requirements-expected :
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Praktyczna znajomość komputerów,
- Dobra znajomość technologii chmurowej Microsoft,
- Wiedza z zakresu zarządzania komputerami z system Windows 10,
- Znajomość zagadnień rozwiązań chmurowych,
- Znajomość zagadnień związanych z siecią LAN i WAN,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Umiejętność podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i nieoczekiwanych.
- Możliwość podróży służbowych do innych lokalizacji firmy,
- Prawo jazdy kat. B.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program rekomendacji pracowników
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę