Starszy specjalista
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw inwestycji i administrowania nieruchomościami
w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 57/24
Starszy specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowuje i koordynuje dokumentację administracyjno-techniczną niezbędną w procesie remontowo-inwestycyjnym
- nadzoruje realizację remontów we współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego
- monitoruje i kontroluje stan techniczny administrowanych nieruchomości
- sporządza wnioski o udzielenie zamówień publicznych oraz nadzoruje jakość wykonanych usług przez firmy zewnętrzne
- zleca naprawy konserwatorskie w obiektach, usuwanie awarii i ich skutków w celu prawidłowego funkcjonowania administrowanych nieruchomości
- przestrzega terminów okresowych kontroli budynków i urządzeń
- rozlicza wykonane zadania inwestycyjne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe techniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji i remontów
- znajomość ustaw: Prawo budowlane, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kpa, Kodeks Cywilny
- znajomość podstaw programów do kosztorysowania
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- odporność na stres
- umiejętność analitycznego myślenia
- efektywna komunikacja
- umiejętność negocjacji
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe z zakresu budownictwa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu (z podaniem w ofercie nr ref. 57/24)
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych oraz nadzór prac modernizacyjno-remontowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- wyjazdy służbowe do delegatur Urzędu na terenie województwa
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celi przekazania lub odebrania dokumentów
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
- klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę