Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ Umowa o pracę - zastęps
Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ Umowa o pracę - zastęps
29_wroclaw251
Obowiązki
- Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
- Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
- Potwierdzanie Profilu Zaufanego;
- Obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
- Przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
- Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
- Udzielanie informacji na temat profilaktyki i promocji zdrowia;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi i wnioski;
- Udzielania informacji przez telefon;
- Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
- Promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
- Uczestniczenie w wydarzeniach zewnętrznych promujących zdrowie oraz realizacja innych zadań na mobilnym stanowisku NFZ;
- Realizacja zadań kancelaryjnych w zakresie odbioru, segregowania i terminowego przekazywania korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, w tym prowadzenie Punktu Podawczego na Sali Obsługi Klientów i obsługa systemu ePUAP i e- Doręczeń;
- Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
Wymagania
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146 z późn. zm.);
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
- umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
- umiejętność pisania pism;
- umiejętności komunikacyjne;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista;
- empatia i serdeczność;
- samodzielność;
- sumienność;
- radzenie sobie ze stresem.
Źródło: NFZ/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę