Starszy inspektor
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw programów rządowych
w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonuje kontroli wydatków poniesionych przez beneficjentów programów rządowych w tym Funduszu Dróg Samorządowych
- Przygotowuje projekty umów o dofinansowanie projektów, opiniuje zmiany w realizowanych projektach i monitoruje ich realizację
- Uczestniczy w kontrolach na miejscu realizacji projektów w instytucjach zewnętrznych i sporządza informacje pokontrolne z przeprowadzonych wizyt
- Opracowuje dla Wydziału Finansów i Budżetu OUW informacje niezbędne do celów statystycznych i sporządzania sprawozdań oraz badania efektywności programów
- Przeprowadza nabory wniosków o dofinansowanie, prowadzi obsługę komisji oceniających projekty
- Opracowuje Ministrowi Infrastruktury, Ministrowi Inwestycji i Rozwoju Informacje niezbędne do celów statystycznych i sporządzania sprawozdań oraz badania efektywności Programów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych , ustawy o dochodach j.s.t., rachunkowości, o VAT, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządznie gminnym, powiatowym, województwa, ustawy o drogach publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi aplikacji MS Office oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- samodzielność, odpowiedzialność
- umiejętności interpersonalne (umiejętność współpracy z zespołem)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z rozliczaniem programów rozwoju regionalnego
- wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Odporność na stres
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i w sytuacjach stresowych
- Umiejętność koordynacji kilku spraw prowadzonych jednocześnie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-25
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Warunki pracy
- praca w terenie lub siedzibie Urzędu
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- zagrożenie korupcją
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę