Starszy inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw eksploatacji
w Zespole ds. Eksploatacji
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawuje bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Obsługi Technicznej
- prowadzi nadzór nad właściwą gospodarkę magazynową, w tym MPiS
- prowadzi nadzór nad prawidłową eksploatacją i obsługą sprzętu transportowego jednostki
- planouje i realizuje wydatki związane z zakupem części, paliw i smarów, wydatki dotyczące usług za naprawę sprzętu transportowego oraz podatku od środków transportu
- prowadzi postępowania szkodowe w przypadku uszkodzenia sprzętu transportowego
- sporządza protokoły szkodowe oraz kosztorysy uszkodzonych pojazdów służbowych
- nadzoruje prawidłowe prowadzeniem dokumentacji związanej z zadaniami Zespołu ds. Eksploatacji
- odpowiada za prawidłowy przebieg procesu napraw pojazdów służbowych
- nadzoruje terminowe sporządzanie sprawozdań i planów wynikających z zakresu działania zespołu
- obsługuje system SWOP KADRA w zakresie nadanych uprawnień
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych, prowadzenia gospodarki magazynowej, likwidacji szkód komunikacyjnych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej cywilnej, o ochronie danych osobowych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: brak
- analityczne myślenie
- umiejętność rozwiązywania problemów
- samodzielność
- umiejętność organizowania pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-22
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98 - 200 Sieradz
Warunki pracy
- umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy,
- obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę