Starszy inspektor
Komenda Rejonowa Policji Warszawa I
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
w Wydziale Ogólnym
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty
- prowadzi i rejestruje dokumentację w dziennikach podawczych, korespondencyjnych i ewidencji pomocniczej (tj. książka doręczeń, wykaz elektroniczny)
- obsługuje i wprowadza dane do programu e-poczta
- przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania przez Pocztę Specjalną i placówki Poczty Polskiej
- wykonuje czynności kancelaryjne (tj. obsługa komputera, ksera, faksu) związane z realizacją zadań
- pobiera korespondencję od Oficera Dyżurnego KRP Warszawa I
- kompletuje, porządkuje i przekazuje sprawy ostatecznie załatwione "OZ" do składnicy akt
- obsługa petenta zewnętrznego i wewnętrznego
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno-biurowym
- organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zaspole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
- komunikatywność
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U z 2018r. poz.412 ze zm.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Powyższe oświadczenie nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-11
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa I
ul. Wilcza 21
00-544 Warszawa
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa związana z rejestacją dokumentacji w dziennikach korespondencyjnych jak i elektronicznie,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
- kontakt telefoniczny z interesantami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- stanowiska pracy biurowej usytuowane są na różnych piętrach budynku, w ramach realizowania zadań występuje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- budynek nie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- zagrożenia związane z przemieszczaniem się ludzi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę