Starszy Analityk w Dziale Strategii Marketingowej i Rozwoju
Starszy Analityk w Dziale Strategii Marketingowej i Rozwoju
56_4423373
Obowiązki
- Codzienne, analityczne wsparcie zespołu Brand Managerów w podejmowaniu decyzji dotyczących rozwoju produktów oraz ich komunikacji marketingowej (w tym programów lojalnościowych)
- Przygotowywanie raportów oraz analiz na podstawie dostępnych danych (wyniki badań marketingowych, dane sprzedażowe, opracowania biznesowe, analiza ruchu na stronach, dane z social listening) oraz rekomendacje optymalizacji
- Udział w tworzeniu business casów (analizy P&L)
- Ocena efektywności działań marketingowych w ujęciu krótko - i długo –okresowym
- Rozwój narzędzi analitycznych automatyzujących raportowanie efektywności działań marketingowych
- Definiowanie, raportowanie, analiza KPI oraz dbałość o standaryzację tych wskaźników w organizacji
- Śledzenie i monitorowanie trendów rynkowych oraz aktywności konkurencji
- Ścisła współpraca z wieloma interesariuszami – działem Kontrolingu, Sprzedaży oraz IT
- Prezentacja wniosków oraz rekomendacji w zrozumiałej i przejrzystej formie
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: statystyka, ekonometria, matematyka, ekonomia
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku analitycznym w ramach marketingu i sprzedaży
- Doświadczenie w przygotowywaniu raportów (w tym prezentacji Power Point) oraz prezentowaniu wyników w zrozumiałej i przejrzystej formie
- Znajomość narzędzi analitycznych (MS Office - zaawansowany Excel, ClickView) oraz doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych
- Znajomość Meta Business Suite, Google Analytics, Google Data Studio
- Doświadczenie w zarządzania projektami, wyciąganiu wniosków z danych i rekomendowaniu działań
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Odpowiedzialność biznesowa i skuteczność w działaniu
- Nastawienie na ciągły rozwój i umiejętność czerpania z różnych perspektyw
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system premiowy)
- Praca w nowoczesnym, międzynarodowym koncernie
- Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
- Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
- Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy
Źródło: Orlen/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę