STARSZY ANALITYK DS. PRZEDSPRZEDAŻY
Kompleksowe wsparcie przedsprzedażowe dla zespołów Business Development w celu wsparcia pozyskiwania nowych klientów; tworzenie prezentacji offline i online prezentujących wartości, doświadczenie i usługi firmy; Koordynacja przygotowywania prezentacji, pokazów, pitchingów, kampanii e-mailowych i propozycji klientów. Odpowiadanie na podstawowe i rutynowe zapytania klientów; Stosowanie i przestrzeganie mierników jakości, procedur i wytycznych dotyczących promocji i prezentacji produktów i usług organizacji. Udzielanie odpowiedzi na funkcjonalne i techniczne elementy zapytań ofertowych/zapytań o zapytania ofertowe/zapytania ofertowe, przygotowując i prezentując przekonujące demonstracje przedsprzedażowe. Praca w projekcie i środowisku angielskojęzycznym. Inne wymaganiaznajomość sprzedaży SaaS; umiejętność oceniania możliwości marketingowych i rynków docelowych; znajomość oprogramowania do zarządzania bazami danych relacji z klientami, takiego jak Salesforce i Microsoft Dynamics CRM; wykształcenie wyższe z zarządzania/ekonomii, min 2 lata dośw. na tym stanowisku; umiejętność projektowania i opracowania prezentacji technicznych oraz dokumentacji (POC); projektowania materiałów wielokrotnego użytku, które można dostosować do różnych możliwości klienta; zdolności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne (werbalne i pisemne); znajomość całego cyklu sprzedażyRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką godzinowąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)