Stanowisko ds. planowania i kontroli realizacji planów (zastępstwo)
Stanowisko ds.planowania i kontroli realizacji planów (zastępstwo)
3345252
Obowiązki
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia koordynację zadań dotyczących sporządzania planu finansowego TJO w zakresie przychodów i kosztów działalności bieżącej oraz realizację zadań w zakresie analizy stopnia realizacji planu finansowego TJO, oceny możliwości finansowania zakupów i umów realizowanych przez TJO w zamach zatwierdzonego planu finansowego TJO oraz alokacji i rozliczania kosztów w module kontrolingowym.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja, zarządzanie, planowanie finansowe, kontroling)
- minimum 2 lata pracy związanej z rachunkowością, planowaniem i kontrolingiem
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o rachunkowości
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- mile widziana znajomość obsługi programu SAP
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 62/2024
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony - zastępstwa
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Brak odpowiednich kandydatów na stanowisko.
Źródło: Zus/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę