Specjalistka ds. administracyjnych/Asystentka Zarządu
Specjalistka ds. administracyjnych/Asystentka Zarządu
Twój zakres obowiązków
- Redagowanie pism
- Przygotowywanie korespondencji wychodzącej, tradycyjnej i elektronicznej
- Przyjmowanie oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej, tradycyjnej i elektronicznej
- Ewidencjonowanie dokumentów w elektronicznej bazie firmowej
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie danych / zestawień / prezentacji dla potrzeb Zarządu
- Koordynacja obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy
- Wykonywanie zadań na potrzeby Zarządu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Umiejętność analizy danych
- Dokładność i sumienność
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- praca od zaraz ( warunek konieczny)
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Profesjonalne narzędzia pracy na w/w stanowisku
- Udział w ciekawym projekcie w dużej i złożonej organizacji
- Pracę w dynamicznym zespole
- Wsparcie doświadczonych pracowników
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę