Specjalista Wydziału Wsparcia Użytkownika
responsibilities :
- Wsparcie techniczne pracowników w codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania.
- Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych, instalacja oprogramowania i reinstalacja systemu.
- Podstawowa naprawa sprzętu komputerowego.
- Przygotowanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej.
- Kontakt z zewnętrznymi firmami serwisowymi.
requirements-expected :
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania, aplikacji i systemów operacyjnych.
- Wykształcenie min. średnie - preferowany kierunek informatyczny.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość systemu Microsoft oraz budowy sieci teleinformatycznych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
offered :
- Sprzyjające warunki do podnoszenia kwalifikacji oraz realne perspektywy rozwoju.
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę.
- Wsparcie zespołu, know-how, pomoc przełożonych.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Udział w Programie nauki języków obcych.
- Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.
- Zaangażowanie w ciekawych projektach rozwojowych.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę