Specjalista w Dziale ds. Nieruchomości
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 98/22
Agencja Mienia Wojskowego
Oddział Regionalny AMW w Warszawie
ogłasza nabór
na stanowisko:
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7. 00 do 9. 00,
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m. in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- samodzielne prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w szczególności realizacja procesu zagospodarowania lokali użytkowych oraz nieruchomości gruntowych,
- opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w pracach komisji przetargowych na najem, dzierżawę oraz sprzedaż nieruchomości,
- przygotowywanie umów cywilnoprawnych z zakresu zagospodarowania nieruchomości,
- współpraca z organami administracji publicznej, jednostkami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną, a także innymi podmiotami, w tym rzeczoznawcami majątkowymi i zarządcami nieruchomości w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych w gospodarowaniu nieruchomościami,
- okazywanie nieruchomości podmiotom zainteresowanym,
- sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, gospodarce nieruchomościami, własności lokali,
- znajomość przepisów Kc, Kpa oraz zasad zagospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa i rynku nieruchomości,
- umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych i redagowania pism,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej, a także umiejętność logicznego myślenia.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami, wyceny nieruchomości lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
- praktyka w zakresie gospodarowania mieniem publicznym, a w szczególności nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!