Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta (e-commerce)
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta (e-commerce)
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad poprawną realizacją zamówień w sklepie internetowym (www.aelia.pl)
- Wspieranie klientów doradztwem produktowym oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów poprzez infolinię, email
- Koordynowanie postępowań reklamacyjnych oraz zwrotów
- Tworzenie raportów sprzedażowych
- Aktualizowanie kart produktowych sklepu online
- Dbałość o atrakcyjny i spójny wygląd oferty produktowej
- Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Minimum 1, 5 roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Entuzjazm oraz zaangażowanie w ramach wykonywanych obowiązków
- Dobra znajomość programu Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość systemu Magento
To oferujemy
- Umowę o pracę
- System premiowy
- Możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość pracy hybrydowej
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę