Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych pracowników Spółki
- Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz przygotowanie list płac
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów od instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, PPK, PŁATNIK).
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
- Nadzorowanie terminowości wykonywania badań lekarskich i szkoleń BHP
- Archiwizacja dokumentacji kadrowej
- Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, korygujących do ZUS
- Wystawianie zaświadczeń m.in. o zatrudnieniu i wynagrodzeniu oraz RP-7
- Rozliczanie Pracowniczego Planu Kapitałowego (PPK)
- Rozliczanie pakietów medycznych oraz polis na życie
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe
- Minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kadrowej
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
- Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (excel)
- Umiejętność obsługi programu Enova
To oferujemy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Ciekawą, pełna wyzwań pracę w przyjaznym zespole,
- Prywatna opiekę medyczną,
- Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport,
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę