Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu
Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu
Twój zakres obowiązków
- realizowanie działań reklamowych w obszarze e-marketingu
- współtworzenie strategii marketingowej firmy w obszarze digitalu
- zarządzanie stroną www
- współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów digitalowych (w tym newsletterów)
- planowanie i wysyłka mailingów
- analizowanie i raportowanie skuteczności działań w oparciu o dane z narzędzi zewnętrznych (m.in Google Analytics, Google Search Console, Hot Jar)
Nasze wymagania
- znajomość platformy Shopper - warunek konieczny
- min. roczne doświadczenie pracy w dziale digital marketingu
- dynamizm i energia w działaniu
- sumienność i odpowiedzialność za prowadzone działania
To oferujemy
- pracę w renomowanej firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę
- stabilne warunki zatrudnienia
- pracę w zgranym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę