Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Obowiązki:
- Realizacja zadań z Rozporządzenia RM w sprawie BHP.
- Kontrole warunków pracy i przestrzeganie zasad BHP.
- Organizacja szkoleń BHP w języku polskim i angielskim.
- Analiza przyczyn wypadków i opracowywanie wniosków powypadkowych.
- Prowadzenie dokumentacji i działań prewencyjnych.
- Ocena ryzyka zawodowego.
- Sporządzanie analiz stanu BHP i przedstawianie ich pracodawcy.
- Reprezentacja firmy przy kontrolach zewnętrznych.
- Doradztwo w zakresie BHP.
- Koordynacja współpracy z dostawcami i stakeholderami.
- Udział w ocenie dokumentacji projektowej dla inwestycji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie BHP lub studia podyplomowe.
- Minimum 1-3 lata doświadczenia w dziedzinie BHP.
- Znajomość przepisów BHP, ppoż. , i zasad udzielania pierwszej pomocy.
- Umiejętność prowadzenia szkoleń.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Dostęp do programu poleceń pracowniczych i innych benefitów.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę