Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Twój zakres obowiązków
- realizacja zadań służby BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- opracowywanie i tworzenie dokumentacji BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi i standardami przyjętymi w firmie,
- udział i doradztwo w tworzeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem
- udział w opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego oraz kontrolowanie w zakresie BHP projektów na terenie firmy, w tym działań po audytowych
- dbałość o właściwy poziom ochrony przeciwpożarowej,
- przeprowadzanie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe o specjalności BHP,
- praktyczna znajomość przepisów BHP, prawa pracy, ochrony przeciwpożarowej,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w służbach BHP zdobyte w firmie z branży produkcyjnej, mile widziane doświadczenie w branży automotive
- znajomość narzędzi MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy
- zdolności komunikacyjne
- odpowiedzialność i szybkość w podejmowaniu decyzji,
- dyspozycyjność
- zaangażowanie i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków,
- znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności,
- premie uznaniowe,
- stałą umowę o pracę,
- możliwość szkoleń
- pakiet ubezpieczeniowy
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę