Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji
CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukuje do pracy
Zakres obowiązków
Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik. org.pl/wystawy oraz Planetarium https://www.kopernik. org.pl/planetarium, a także koordynacja promocji wydarzeń bezpłatnych w budynku (np. Noc Muzeów, Dzień Odkrywców, Dzień branży Turystycznej), a w szczególności:
- wybór odpowiednich narzędzi PR lub marketingowych, planowanie i realizacja płatnych kampanii outdoor i digital (FB Ads, Google Ads) i koordynowanie powstawania / współtworzenie treści do komunikacji (posty, grafiki, filmy),
- tworzenie harmonogramów działań, tworzenie i rozliczanie budżetów promocji, opracowywanie raportów / prezentacji podsumowujących,
- analiza skuteczności realizowanych kampanii, tworzenie rekomendacji do długofalowych działań profrekwencyjnych i wizerunkowych,
- koordynowanie tworzenia materiałów promocyjnych (graficzne, drukowane, elektroniczne) – współpraca z grafikami, redaktorami i filmowcami,
- wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań i koordynacja ich pracy,
- realizacja działań promujących ofertę komercyjną Centrum Nauki Kopernik, np. autorskie zestawy edukacyjne, pokazy i warsztaty naukowe, eksponaty,
- udział w prowadzeniu profilu Centrum Nauki Kopernik na Linkedin,
- realizacja świadczeń promocyjnych dla sponsorów i partnerów Centrum Nauki Kopernik (stałych, czasowych),
- ścisła współpraca z całym zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu koordynacji działań promocyjnych, w szczególności na co dzień z działami Promocji i Komunikacji, Współpracy Biznesowej (tworzenie ofert sponsorskich i świadczeń) oraz Obsługi Klienta (sprzedaż biletów).
Czego od Ciebie oczekujemy
- dużego doświadczenia w realizacji płatnych kampanii reklamowych (w tym w social mediach) i w tworzeniu contentu do nich (pkt. 1 z zakresu obowiązków),
- doświadczenia w prowadzeniu Linkedin, TikTok, Facebook, Instagram oraz w e-mail marketingu,
- doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów, w tym: analiza sytuacji i odpowiednie reagowanie na nią, zarządzanie budżetem i monitorowanie jego realizacji,
- znajomości narzędzi PR/marketingowych i umiejętności dopasowania ich do aktualnych potrzeb promocyjnych,
- min. 3 lat pracy na stanowiskach związanych z promocją, PR, zarządzaniem projektami,
- umiejętności godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, w tym znajomość zasad wyłaniania wykonawców w trybie konkurencyjnym (Prawo Zamówień Publicznych)
- doświadczenie w pisaniu tekstów – lekkie pióro
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- System premiowy
- Dostęp do platform rozwojowych
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery do Kopernika
- Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę