Specjalista Helpdesk
technologies-expected :
- Windows Server
- Active Directory
- Microsoft Exchange
technologies-optional :
- Jira
- Confluence
responsibilities :
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
- Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp. ),
- Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
- Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
- Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
requirements-expected :
- Minimum 2 lata doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
- Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
- Znajomość Windows Server,
- Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
- Znajomość metodyki ITIL,
- Znajomość usługi Microsoft Exchange,
- Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
- Prawo jazdy kat. B
- Mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
- Komunikatywność.
offered :
- Długoterminową współpracę,
- Rozwój w obszarze Administracji IT,
- Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
- Wynagrodzenie w przedziale: 6000-9000 zł netto na B2B lub 6000-9000 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
- Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa lub/i Pruszków) od poniedziałku do piątku,
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę