Specjalista HelpDesk
responsibilities :
- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników sklepów i administracji z Polski (1linia) i innych krajów (2 linia);
- diagnoza i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;
- instalacja i konfiguracja sprzętu oraz zarządzanie uprawnieniami;
- tworzenie dokumentacji;
- testowanie nowych systemów;
- szkolenie użytkowników;
- udział w przygotowaniu nowych sklepów.
requirements-expected :
- dobrze czujesz się wspierając użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem poprzez dostęp zdalny, kontakt telefoniczny, mailowy oraz system zgłoszeń;
- masz doświadczenie w przygotowywaniu stacji roboczych i konfiguracji kont dla użytkowników oraz w administrowaniu użytkownikami;
- masz doświadczenie we współpracy z drugim poziomem wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi;
- znasz podstawy zagadnień sieciowych;
- znasz środowiska Windows 10/11, Microsoft 365, Android;
- posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (codzienna komunikacja w języku angielskim, spotkania ze współpracownikami z innych krajów);
- posiadasz wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zachowujesz spokój w sytuacjach stresujących;
- możesz pracować w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 lub 13. 30 – 21. 30;
- jesteś gotów do 3-4 dniowych wyjazdów służbowych, kilka razy w roku (wymagane prawo jazdy kat. B).
offered :
- skandynawską kulturę pracy w dynamicznie rozwijającej się korporacji i doświadczonym zespole specjalistów;
- pracę w firmie, która po raz kolejny stanęła na podium rankingu Forbes - Najlepszy Pracodawca Roku w branży handlu detalicznego;
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- pracę w komfortowo wyposażonym biurze z siłownią;
- codzienne kontakty z kolegami z centrali w Danii oraz innych działów Helpdesk krajów europejskich;
- możliwość korzystania z karty Multisport, opieki medycznej w Medicover oraz ubezpieczenia grupowego;
- duży, darmowy parking;
- śniadania, owoce, pyszną kawę i lunche przygotowywane na miejscu (za niewielką opłatą miesięczną);
- niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy, z których możesz korzystać również prywatnie.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę