Specjalista
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw mieszkaniowych
w Wydziale Wspomagającym
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynuje zagadnienia z zakresu gospodarki mieszkaniowej policjantów Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie celem ich prawidłowej realizacji,
- prowadzi pełną ewidencję mieszkań służbowych funkcjonariuszy oraz emerytów KMP w Rzeszowie (książki ewidencyjne, kartoteki, teczki mieszkaniowe) celem prawidłowego udokumentowania wypłaty przysługującego równoważnika,
- nalicza i ewidencjonuje należności przysługujących równoważników za remont mieszkania dla policjantów KMP w Rzeszowie celem ich wypłaty,
- przesyła oświadczenia mieszkaniowe oraz przyjmuje je od policjantów w celu naliczenia należności za remont mieszkania
- sporządza decyzje za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów KMP w Rzeszowie celem przyznania należności,
- sporządza wykazy przyznanych pomocy finansowych i przekazuje je do KWP w Rzeszowie celem realizacji,
- prowadzi postępowania związane z przyznaniem pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego przez policjantów KMP w Rzeszowie celem ich przyznania uprawnionym policjantom.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
- umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowanie w praktyce,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- łatwość komunikacji,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność obsługi komputera i edytora tekstu,
- znajomość Ustawy o Policji,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Warunki pracy
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
z wykorzystaniem monitora ekranowego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę