Specjalista ds. wsparcia użytkownika it
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości. na czas określony
IT
Na co dzień w naszym zespole:
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
- pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
- współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
- zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
- masz zdolności analityczne,
- jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
- dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
- potrafisz pracować w zespole.
- masz wykształcenie wyższe (najlepiej na kierunku informatyka).
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę