Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w obszarze usług finansowych,
- proponowanie prostych i skutecznych rozwiązań dopasowanych do potrzeb rozmówcy,
- budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoki standard obsługi,
- współpraca z zespołem w realizacji wspólnych celów.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1),
- komunikatywność i umiejętność szybkiego reagowania na zgłoszenia,
- otwartość na współpracę i chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta,
- nastawienie na jakość i satysfakcję klienta.
- stabilne zatrudnienie z możliwością pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz bonus powitalny,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, program motywacyjny),
- wsparcie przy relokacji, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- szkolenia wdrożeniowe oraz przyjazną atmosferę z inicjatywami integracyjnymi.
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: Concentrix Lokalizacja: Szczecin
Szczecin, zachodniopomorskie, PolskaDodano: 18. 10. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
13 osób już obejrzało tę ofertę pracy.