Specjalista ds. Wsparcia Klienta Korporacyjnego
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- bieżącej kontroli transakcji w systemach bankowych,
- wsparciu zespołu w realizacji celów sprzedażowych,
- kontakcie z Klientem Biznesowym (korporacje),
- podstawowej obsłudze operacyjnej Klientów Biznesowych.
WYMAGANIA: Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowane korporacje),
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne,
- w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office,
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
- ma wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy.
OFERUJEMY: Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce,
- dofinansowanie do benefitów (m. in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe),
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.