SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
IBS Scherer - Rodzinna firma z tradycjami.
Jesteśmy wiodącym producentem i dostawcą urządzeń klasy premium do czyszczenia części, czyszczenia powierzchni przemysłowych, produktów do konserwacji i specjalnych środków czyszczących oraz związanej z nimi utylizacją - wszystko Made in Germany!
Od ponad 50 lat produkty IBS przekonują w konserwacji, produkcji i rzemiośle we wszystkich gałęziach przemysłu oferując przyjazne dla środowiska kompletne rozwiązania do czyszczenia części zanieczyszczonych olejem i smarem. Produkujemy w 100% w Niemczech i jesteśmy z tego dumni! Daleko poza granicami Europy sprawdzona technologia IBS jest z powodzeniem stosowana we wszelkiego rodzaju firmach. Od funkcjonalnej technologii urządzeń przez regenerowalne chemikalia czyszczące po recykling rozwiązanie firmy IBS jest zawsze rozwiązaniem profesjonalnym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb klienta.
Aby rozszerzyć i wesprzeć nasz międzynarodowy zespół sprzedaży w telemarketingu, obecnie poszukujemy:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Zakres zadań:
- Realizacja kampanii sprzedażowych przez telefon,
- Uzupełnianie danych adresowych klientów w firmowym systemie CRM,
- Cross-selling i zapewnienie satysfakcji klienta.
IBS oferuje:
- Silną markę z 50-letnim doświadczeniem biznesowym,
- Najnowocześniejsza technologia komunikacyjna i szkolenia online,
- Doskonałe możliwości rozwoju, wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz pewną pracę w przyszłościowej firmie,
- Najlepszy know-how w branży dzięki wieloletniej działalności międzynarodowej.
Rodzaj stanowiska: pełny etat, część etatu, do ustalenia.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. : 8:00-16:00 - do ustalenia.
Dodatkowe udogodnienia:
- Udział w zyskach,
- Darmowy parking,
- Dodatkowe dni urlopu.
Płatności specjalne:
- Prowizja,
- Dodatkowe bonusy.
Wejdź z nami na nowy poziom i aplikuj teraz! Czekamy na Twoje zgłoszenie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.
IBS Scherer GmbH
Twój kontakt: Pan Sascha Wejlupek
www.ibs-scherer. de
Telefon: 0049-6701-9383-0
E-mail: personal@ibs-scherer. de
Oferta dostępna w sali G, E, C, A. Inne wymaganiaNasze wymagania:
- Najlepiej, jeśli masz już doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta/call center (outbound),
- Biegle posługujesz się językiem polskim,
- DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE - WARUNEK KONIECZNY,
- Komunikatywność i przyjazne usposobienie,
- Praca zorientowana na klienta i sukces,
- Sprawnej i dobrej umiejętności obsługi komputera,
- Wykształcenie min. średnie,
Doświadczenie:
- Call Center: 2 lata (wymagane),
- Telefonia: 2 lata (wymagane),
- Sprzedaż bezpośrednia: 2 lata (mile widziane),
- Sprzedaż telefoniczna: 2 lata (mile widziane),
- Sprzedaż: 2 lata (mile widziane). Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiniemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany