SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM
Sprzedaż powierzchni reklamowych w czasopismach, reprezentowanie pracodawcy na spotkaniach z partnerami biznesowymi na targach itp. Możliwe delegacje (1-2 razy w miesiącu)Inne wymaganiaWykształcenie wyższe na kierunku: sprzedaż, handel. Doświadczenie 2 lata w agencji reklamowej, call-center, sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności: łatwość nawiązywania relacji, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji. Mile widziane: prawo jazdy kat. B, odbyte szkolenie z zakresu technik sprzedaży i negocjacji. Inne: gotowość do wyjazdów służbowych 1-2 razy w miesiącu. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)