SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Realizacja powierzonych celów sprzedażowych (wartość sprzedaży i marży) oraz poziomu nowych zamówień w zakresie wszystkich produktów oferowanych,
Ciągłe poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów,
Terminowe składanie ofert handlowych i przekazywanie cenników klientom z regionu swego działania.
Przyjmowanie, terminowe wprowadzanie do systemu i nadzór nad realizacją zamówień od klienta,
Prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów,
Kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym, bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, Inne wymaganiaPraca na czas określony : 6 m-cy
Godziny pracy od 7:00 do 15:00Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyrosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące