Specjalista ds. sprzedaży
Opis stanowiska pracy
Zakres zadań:
- utrzymywanie relacji z klientami oraz dystrybutorami,
- kontakt z klientami w zakresie obsługi produktowej oraz wiedzy merytorycznej,
- reprezentowanie firmy na kongresach i targach zagranicznych,
- wykonywanie instalacji oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
- analizowanie rynku oraz panujących trendów w branży urządzeń okulistycznych,
- współtworzenie dokumentacji produktowej, materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych,
- uczestniczenie w procesie prowadzonych badań klinicznych,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami w ramach organizacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z medycyną, okulistyką, marketingiem lub pokrewne),
- znajomość branży urządzeń medycznych (preferowana okulistyka lub pokrewne),
- biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie stacjonarnym (po etapie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej) oraz dyspozycyjność do podróży służbowych (uczestniczenie w targach i kongresach międzynarodowych),
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, organizacyjne oraz predyspozycje handlowe.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
- szeroka ekspansja na kontakty międzynarodowe,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę