Specjalista ds. sprzedaży
pis
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy. Do obowiązków tego pracownika należy, m. in. : pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Wymagania:
Min. 2 letnie handlowe doświadczenie;
Kreatywność i zaangażowanie;
Samodzielność oraz ambicja w dążeniu do założonych celów;
Umiejętność współpracy w zespole;
Dyspozycyjność;
Wysoka motywacja do pracy;
Czynne prawo jazdy kat. B;
Mile widziana znajomość norm ISO.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie z tradycjami;
Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracy;
Umowę o pracę;
Niezbędne narzędzia pracy.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę