Specjalista ds. Produktu Serwisowego
Specjalista ds. Produktu Serwisowego
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie bazy prototypów potrzebnych do budowania oferty produktu serwisu
- Aktualizacja cenników produktowych
- Zarządzanie projektami serwisowymi w zakresie oferowanych rozwiązań produktowych
- Weryfikacja merytoryczna zleceń w ramach prowadzonych napraw oraz kontraktów długoterminowych
- Bieżąca współpraca z Product Managerem w serwisie
- Udział administracyjny w procesie produktowym
- Współpraca z oddziałami regionalnymi w ramach przeprowadzanych napraw
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, inżynierskie
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie
- Biegła znajomość obsługi komputera, Windows, MS Office
- Dokładność, odpowiedzialność
- Motywacja do pracy
- Komunikatywność
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Niezbędne szkolenia; wyjazdy integracyjne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę