Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim
Zakres obowiązków:
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Wprowadzanie danych do systemu
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania:
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, szczególnie związanymi z elektrotechniką (mile widziana wiedza na temat urządzeń fotowoltaicznych),
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
- Znajomość języka szwedzkiego w stopniu biegłym (C1) i polskiego w stopniu komunikatywnym
- Dyspozycyjności do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Dogodny system pracy – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę