SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Obsługa i wsparcie klientów B2C, B2B, bezpośrednia komunikacja przez rózne kanały, ofertowania w segmencie B2B, udzielanie wparcia technicznego, rozwiązywanie problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi, zarządzanie zamówieniami i logistyką, koodynowanie procesu zamówień, weryfikacja płatności, obsługa wysyłek, zwrotów i rekalmacji, rozwój relacji z klientami, administracja sklepu online oraz innych platformmarketplace, opieka nad sklepem internetowym, zarządzanie zawartością sklepu, oraz monitorowanie poprawności jego funkcjonowania, analizowanie rynku. Inne wymaganiaWymagania: doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętności komunikacyjne, obsługa komputera, znajmość platform mediów społecznościowych, umiejętność analizowania danych i przygotowywania raportów, umiejętność identyfikacji trendów i proponowania rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, doświadczenie w e-commerce, zaangażowanie, wysoka kultura osobista. Kontakt mailowy - mateusz@domyou.plRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe