Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Twój zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (infolinia, e-mail, chat). Odpowiadanie na pytania i doradztwo
- obsługa zamówień w systemie zarządzania zamówień internetowych (przyjmowanie, zarządzanie statusami, przekazywanie do realizacji)
- rozpatrywanie reklamacji i zwrotów
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy w sklepie internetowym na podobnym stanowisku
- pro-klienckie podejście
- znajomość systemu Baselinker, Allegro
- dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność
- pozytywne nastawienie
- komunikatywność
- biegła obsługa komputera (MS Office)
- praca w miłym, energicznym, nie bojącym się wyzwań zespole
- praca w oddziale Dąbrówka Nowa , pow. grójecki
To oferujemy
- pracę w stabilnej, polskiej firmie z 30-letnią historią
- pracę w kreatywnym, dynamicznym i przyjaznym zespole
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- brak dress code’u
- dofinansowanie wypoczynku
- bogaty pakiet socjalny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę