Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w CCIG
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twoje zadania: - prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim, - udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania, - obsługa klienta zgodna ze standardami projektu.
Nasze oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1, - komunikatywność, - umiejętność pracy z ludźmi, - wysoka kultura osobista, - silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dla Ciebie: - atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania, - okresowe premie za polecenia znajomych - tym samym możliwość współpracy ze znajomymi, - pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością dostosowania grafiku, - profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy, - pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego, - rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia, - swobodny dress code i świetną atmosferę!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!