Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)
Warszawa
NR REF. : 1184208
Obecnie dla klienta z branny finansowej, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który będzie wspierał naszych klientów mówiących po niemiecku.
Główne obowiązki:
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta przez telefon, e-mail i czat na żywo.
- Zrozumienie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań oraz wsparcia.
- Przetwarzanie zamówień, formularzy, wniosków i zapytań.
- Prowadzenie rejestrów interakcji z klientami, transakcji, komentarzy i skarg.
- Komunikacja i koordynacja z kolegami z pracy w razie potrzeby.
- Zapewnienie satysfakcji klientów i profesjonalnej obsługi.
Wymagania:
- Biegłość w języku niemieckim i angielskim.
- Udokumentowane doświadczenie w obsłudze klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- Wspierające środowisko pracy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: HAYS Lokalizacja: Warszawa
Warszawa, mazowieckie, PolskaDodano: 5. 4. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!