Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa pomoc instalatorom przy uruchamianiu pomp ciepła i klimatyzacji
- telefoniczna i mailowa pomoc inwestorom przy problemach związanych z PC i AC
- zdalna ocena zgłoszeń usterek
- wysyłka proform do inwestorów
- wyszukiwanie ekip serwisowych do współpracy
- wyszukanie i zakup części na rynku (jeżeli niedostępne z magazynu)
- telefoniczne wsparcie podczas interwencji serwisu
- rozliczenie APS z wykonanej usługi, ocena prawidłowości wykonania i kompletności załączników
Wymagania:
-doświadczenie serwisowe związane z PC i AC
-wykształcenie techniczne: elektronik, elektryk itp.
-umiejętność czytania schematów elektrycznych
-znajomość języka angielskiego w czytaniu i rozumieniu instrukcji, dokumentacji (min. B2)
Oferujemy:
-umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
-atrakcyjne wynagrodzenie!
-pakiet benefitów
-możliwość zdobycia cennego doświadczenia i pracę w dobrej atmosferze
-pracę w godzinach 8-16 (pon-pt)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę