Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim (pora nocna)
Twój zakres obowiązków
Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
Dyspozycyjność do pracy na pół etatu w godzinach nocnych w tygodniu roboczym oraz w soboty i niedziele (09:00-17:00)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy
Obsługujemy naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, głównie w porach nocnych - zatem możesz połączyć pracę z innymi obowiązkami
Pracę w pełni zdalną
Dodatek za pracę nocną
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę