Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- obsługa/procedowanie otrzymywanych zamówień (z działu sprzedaży międzynarodowej i krajowej)
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zewnętrznymi (w tym z dystrybutorami zagranicznymi) oraz klientami wewnętrznymi w firmie (sprzedaż, produkcja, magazyn itd.)
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- przygotowywanie dokumentów przewozowych, zleceń kurierskich, kontakt z przewoźnikami
- odpowiednie przygotowywanie dokumentów do przekazania do działu księgowego
Nasze wymagania
- znajomość języka białoruskiego i angielskiego
- łatwość w komunikacji z osobami współpracującymi
- łatwość przyswajania nowych informacji
- znajomość Excela
- doświadczenie w pracy dotyczącej obsługi dokumentów magazynowych/sprzedażowych
To oferujemy
- ciekawą pracę w zgranym zespole i w miłej atmosferze w Biurze Obsługi Klienta
- szkolenie przed przystąpieniem do pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- oczywiście wolne weekendy
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę