Specjalista ds. obsługi klienta (sklep internetowy)
Specjalista ds. obsługi klienta (sklep internetowy)
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klientów e-commerce – detalicznych (kontakt mailowy, telefoniczny oraz chat).
- Obsługa zamówień z serwisów internetowych, telefonicznych, z odbiorem osobistym.
- Wsparcie klienta w zakresie oferty produktowej i procesie zakupu.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów po zakupie.
- Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
- Przygotowywanie dokumentów zamówień (faktury, korekty, listy przewozowe).
- Obsługa systemu do realizacji zamówień.
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami.
Nasze wymagania
- Liczy się Twój potencjał, energia, zapał do rozwoju i działania.
- Komunikatywność, otwartość i swoboda w rozmowie.
- Samodzielność i doskonała organizacja czasu pracy.
- Umiejętności interpersonalne i rozwiązywania problemów.
- Sprawna obsługa komputera, stron www.
- Zdolności sprzedażowe lub doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce będą dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji – czołówka e-commerce w Polsce.
- Młody i energiczny zespół.
- Szkolenie produktowe oraz z systemów do obsługi zamówień.
- Zniżki na firmowe produkty (a portfolio mamy duże!).
- Spotkania integracyjne.
- Komfortowe warunki pracy i benefity.
- Program stażowy, krótsze piątki! Im dłużej jesteś w naszym zespole, tym szybciej możesz zaczynać weekend.
- Godziny pracy: 7:30 – 15:30 (nie tracimy czasu na korki!).
Nie przepadasz za NUDĄ, lubisz pracować z LUDŹMI i masz pozytywną ENERGIĘ - daj nam o sobie znać! Możesz współtworzyć miejsce, w którym nadrzędną zasadą jest fair podejście, partnerstwo i pozytywne nastawienie! Należymy do czołówki liderów polskiego e-commerce z ugruntowaną pozycją na rynku. Nasza bogata oferta produktowa i rozwinięta sprzedaż e-commerce daje duże pole do działania w procesie obsługi klientów i rozwijaniu swoich kompetencji. Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje odezwiemy się telefonicznie i zaprosimy na spotkanie do naszego biura. Jeżeli chcesz, abyśmy pamiętali Twoje CV do dalszych procesów rekrutacyjnych (od teraz przez 12 miesięcy), prosimy o dodanie następującego oświadczenia: "Zgadzam się na przetwarzanie przez Global Income Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Global Income Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy." Życzymy powodzenia w rekrutacji i mamy nadzieję do zobaczenia!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę