Specjalista ds. Obsługi Klienta (języki słoweński)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (języki słoweński)
Twój zakres obowiązków
- jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,
- będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń;
- bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy;
- rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów;
Nasze wymagania
- JEŚLI…
- masz już doświadczenie i lubisz pracę z Klientami
- znasz język słoweński w stopniu bardzo dobrym oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
- jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
- chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
- Nasza oferta jest dla Ciebie!
To oferujemy
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
- Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś;
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę