Specjalista ds. obsługi klienta i social media
Opis stanowiska
- Rejestracja pacjentów na zabiegi
- Aktualizacja kalendarza
Potwierdzanie terminów wizyt - Obsługa social mediów (Facebook, Instagram)
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania stanowiska
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi komputera
- Doświadczenie w prowadzeniu social media (tworzenie postów, rolek, relacji)
- Wysoka kultura osobista
- Wysokie zdolności komunikacyjne, zaangażowanie
Oferujemy
- Umowa zlecenie, po 3 miesiącach możliwość przejścia na umowę o pracę
- Stawka 30zł brutto/ godz.+ premia około 1000zł za prowadzenie social media
- Praca około 20 godz. na tydzień
- Elastyczny grafik (4 lub 5 dni w tygodniu, w godzinach poniedziałek-piątek 9-20, sobota 9-14)
- Możliwość podjęcia pracy od zaraz
- Oferta również dla studentów (kierunek marketing lub pokrewne)