Specjalista ds. obsługi klienta i social media
Opis stanowiska
- Rejestracja pacjentów na zabiegi - Aktualizacja kalendarza - Potwierdzanie terminów wizyt - Obsługa social mediów (Facebook, Instagram) - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania stanowiska
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Umiejętność obsługi komputera - Doświadczenie w prowadzeniu social media (tworzenie postów, rolek, relacji) - Wysoka kultura osobista - Wysokie zdolności komunikacyjne, zaangażowanie
Oferujemy
- Umowa zlecenie, po 3 miesiącach możliwość przejścia na umowę o pracę - Stawka 30zł brutto/ godz. + premia około 1000zł za prowadzenie social media - Praca około 20 godz. na tydzień - Elastyczny grafik (4 lub 5 dni w tygodniu, w godzinach poniedziałek-piątek 9-20, sobota 9-14) - Możliwość podjęcia pracy od zaraz - Oferta również dla studentów (kierunek marketing lub pokrewne)
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę