Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (praca zdalna) w SITEL Polska
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Praca zdalna
W naszym zespole będziesz mailowo lub telefonicznie wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej. Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu, codzienna praca w języku niemieckim.
Oferujemy:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Oczekujemy:
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Praca na cały etat
Zyskujesz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy